
"Edukacja Biologiczna i Środowiskowa" 2013/3
Kliknij w okładkę, by obejrzeć cały numer, lub w wybraną miniaturę poniżej, by obejrzeć konkretny artykuł. Łap za rogi: aby zmienić stronę, należy chwycić myszką za róg strony i przeciągnąć stronę (po jednym przeciągnięciu, można też obracać strony strzałkami klawiatury: w prawo i w lewo).
NAUKA
SZKOŁA

Małgorzata Marjampolska, Eliza Rybska
Wskaźniki lingwistyczne zrównoważonego rozwoju w Podstawie programowej [abstrakt] – 40

Beata Gawrońska, Ligia Tuszyńska
Wiedza o zdrowiu u absolwentów warszawskich gimnazjów w odniesieniu do zaleceń podstawy programowej kształcenia ogólnego [abstrakt] – 51

Urszula Poziomek, Włodzimierz Natorf
Różne rodzaje widzenia (materiały dydaktyczne do przedmiotu przyroda) – 56

Ilona Żeber-Dzikowska, Urszula Poziomek
Dieta vs. miażdżyca (materiały dydaktyczne, wykorzystanie EBiŚ w nauczaniu) – 86
KRÓTKO

Aleksandra Bartosik
Biologiczne klocki LEGO kontra rakotwórczy akryloamid Konkurs Biologii Syntetycznej iGEM 2013 – 106