
"Edukacja Biologiczna i Środowiskowa" 2014/4
Kliknij w okładkę, by obejrzeć cały numer, lub w wybraną miniaturę poniżej, by obejrzeć konkretny artykuł. Łap za rogi: aby zmienić stronę, należy chwycić myszką za róg strony i przeciągnąć stronę (po jednym przeciągnięciu, można też obracać strony strzałkami klawiatury: w prawo i w lewo).
NAUKA

Olga Andrzejczak, Agnieszka Gniazdowska
Tlenek azotu – podstawowe pytania i odpowiedzi dotyczące roli tej cząsteczki w regulacji wzrostu i rozwoju roślin [abstrakt] – 3
SZKOŁA

Eliza Rybska, Anna Basińska
Dialog, który ma wartość edukacyjną. O metodzie Questioning the Author w dydaktyce [abstrakt] – 34

Jan Amos Jelinek
Kąciki przyrodnicze w warszawskich przedszkolach... oczami studentów kierunku wychowanie przedszkolne [abstrakt] – 49

Krzysztof Spalik, Anna Markowska, Maciej Lechowicz, i inni
Błędne przekonania w nauczaniu przedmiotów przyrodniczych [abstrakt] – 56

Ilona Żeber-Dzikowska, Urszula Poziomek, Katarzyna Derlatka
Komórki macierzyste – część II. Scenariusz zajęć edukacyjnych – 67

Aleksandra Kubica, Wiktoria Sobczyk, Urszula Poziomek
Metoda badawcza i uwrażliwienie na stan środowiska – propozycja zajęć terenowych – 73

Irmina Buczek, Małgorzata Musialik, Elżbieta Barbara Ostrowska, Marcin M. Chrzanowski
Jak wprowadzić eksperyment naukowy... na lekcje chemii w gimnazjum? Mini-poradnik – 80

Irmina Buczek, Małgorzata Musialik, Elżbieta Barbara Ostrowska, Marcin M. Chrzanowski
„Zielona jajecznica”. Propozycja eksperymentu na lekcję chemii w gimnazjum – 84

Sebastian Pilichowski
Wykorzystanie galasów w lubuskich buczynach do edukacji. Materiały i scenariusz – 87
KRÓTKO

Pracownia Edukacji Żywej
„Ekologiczny Survival” – niezwykła eko-przygoda dla dzieci i rodziców – 113